Cu emotie(emotie venita din entuziasm si nu din nesiguranta), am fost subiectii unui interviu pe ZF Live, un interviu pe care il puteti urmari integral aici sau, al carui rezumat, il puteti citi in randurile care urmeaza. Ne-a bucurat ca s-a pus mult accentul pe numele de NeaKaisa, un nume pe care eu il auzeam adesea in copilarie, la tatal meu.

Cand il suna pe vreun coleg sa il intrebe cum sa repare ceva la masina, il alinta Nea Caisa, cand ne povestea de vreunul care si-a reparat singur acoperisul, tot NeaCaisa ii zicea. Asa am tras eu concluzia ca NeaKaisa e un barbat priceput si cred ca nu am gresit cand am mizat pe acest nume. Cand omul citeste numele site-ului nostru, stie deja ca mesterul din noi il va ajuta cu cele mai bune sfaturi si unelte pentru casa si gradina.

Am fost intrebati ce aducem noi special. Cei care au comandat deja  de la noi stiu raspunsul. E adevarat ca multe din produsele de pe site-ul nostru se gasesc pe rafturile tuturor marilor magazine fizice din domeniu. Ce ne diferentiaza pe noi de restul este relatia de la om la om, nu de la vanzator la client.

La noi n-o sa va spuna nimeni “vedeti ca sunt centralele acolo, pe dreapta!”. Daca e nevoie sa stam o ora la telefon ca sa va ajutam sa alegeti produsul care vi se potriveste cel mai bine, atunci asta o sa facem. Pentru ca, inainte sa vindem materiale de constructii, obiecte sanitare sau scule DYI, am fost cumparatori si stim cum e. Dupa cum ati si aflat din postarile noastre anterioare, de aici a si pornit ideea noastra de afacere, de la nevoia pe care am experimentat-o noi insine, de a gasi in acelasi loc si produse bune pentru tot ce tine de renovarea/reamenajarea unei locuinte dar si disponibilitatea, deschiderea si amabilitatea unui mester de a ne oferi informatii complete, corecte si bine argumentate.

Poate ca vindem aceleasi produse pe care le gasiti si in alte magazine de bricolaj dar vindem online tocmai pentru ca stim ca nu aveti timp sa luati magazinele la pas si sa asteptati jumatate de ora pe un raion, pana vine cineva sa va spuna care dintre cele doua vase de wc se potriveste mai bine baii dumneavoastra. In plus, noi suntem NeaKaisa, un om din popor, pasionat de mesterit/proiecte DIY, care stie ce si cum sa faca dar, mai ales, stie cum sa explice pasii proiectului sau specificatiile produsului ca sa le inteleaga tot omul.

El nu e genul de consilier cu aere de inginer in constructii, care explica totul intr-un limbaj numai de el inteles. In acelasi interviu, am tras linie si am adunat comenzile de pana acum. E drept ca puteau fi mai multe insa, felul in care oamenii s-au bucurat conversand si sfatuindu-se cu noi si feedback-ul primit sub forma de multumiri din partea clientilor pe care i-am ajutat sa ia cele mai bune decizii, ne dau incredere ca vom creste incet dar sigur si frumos. Visam ca, in 10-15 ani, sa vindem consultativ atat online, cat si intr-un showroom mare. E una din putinele privinte in care eu si Laura suntem de acord si e si motivul pentru care nu suntem dispusi sa renuntam la ideea si numele de NeaKaisa pentru nimic in lume. Intregul interviu il puteti gasi aici.