Deschidere colet la livrare
Dragilor, în ultima perioadă am auzit foarte multe povești despre curieri și despre produse deteriorate la transport. Motiv pentru care ne-am așezat toți la o mare masă rotundă și am căutat soluții. Ne imaginăm cât de neplăcut este să primești produsul comandat și să-l primești scăpat de curier.
Din păcate, nu este o singură astfel de poveste, motiv pentru care, de acum încolo, toate livrările de produse fragile vor putea fi deschise la livrare!
Costurile de transport vor rămâne aceleași, 20 lei pentru orice comandă cu valoare mai mică de 500 ron și gratuit la depășirea acestui prag. Excepție la aceste tarife fac:
- produsele din categoria Materiale de Construcții, unde prețul transportului diferă în continuare în funcție de valoare și locația de livrare;
- plăcile de Gresie & Faianță
- căzile & cabinele de duș la care se tarifează standard 40 lei transport
Cum se procedează:
1. Deschideți coletul înainte să semnați de primire!
2. Dacă produsul este avariat în orice mod, faceți 2 poze și dați-l înapoi curierului.
3. Notificați-ne prin email problema semnalată. În cel mai scurt timp, noi vom expedia un alt produs, urmând să recuperăm prejudiciul produsului de la firma de curierat responsabilă.
Oricât de grăbit ar fi curierul, nu renunțați la acest drept! Este un serviciu care a fost plătit și de care trebuie să beneficiați. Dacă persoana care livrează coletul nu cooperează, nu vă lasă să deschideți coletul, sau vă grăbește, insistați! Odată recepționat de la curier, dacă produsul este deteriorat, firma de transport se absolvă de orice vină și nu veți mai putea schimba produsul.
Va rog sa ma informati cu noile promotii.
Bună ziua!
Puteți vedea toate promoțiile active aici https://www.neakaisa.ro/promotii 🙂